Przejdź do głównej zawartości

Marcel



Nasz Marcel po raz kolejny zrobił sobie kuku - pękł mu policzek. Wariat jak tylko dostanie swój przysmak - rodzynkę to wpycha ją w całości, tak jakby nigdy nie jadł. Dopycha jeszcze swoją paszę i potem ma ranę. Trzeba go zawieźć do weterynarza, musi dostać antybiotyk i ogólnie nie jest kolorowo.
Staram się mu już kroić te rodzynki, ale z Marcelem nigdy nic nie wiadomo. Nawet już orzeszki w cząstkach mu dajemy, byle nie pchał sobie zbyt dużo w te chomicze policzki.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacyjne smaki

Prsut http://iczarnogora.pl/przysmaki-czarnogory/ Z każdej podróży przywożę zawsze oprócz wspomnień i fotografii, jakieś ciekawe przepisy i nowe doznania dla podniebienia. Smak nawet tych samych potraw w różnych krajach jest inny. Spróbujcie pomidorówki, która jest dostępna praktycznie wszędzie. W każdym z miejsc będzie smakować inaczej. Jedne nam bardziej podejdą, inne mniej. Zawsze jednak warto spróbować, a nuż znajdziemy kolejny smaczny produkt. Potem staram się znaleźć je w sklepie i przywieźć do domu. I tak z Włoch przywożę sery dojrzewające, które są w stanie przetrwać podróż  i nalewki alkoholowe. Z Grecji zazwyczaj oliwki i oliwę. Z państw Bałkańskich różnie, głównie wino, czasem sery i suszone szynki oraz pasty z warzyw w słoikach (typu Ajwar itp.). Staram się też popróbować nowych smaków miodu, wziąć paczkę - dwie przypraw i czasem jakieś słodycze. A Wy co wiezie ze sobą z wakacji?

Auto opowieści

Mam w zanadrzu kilka historii z życia, z kategorii samochodowej. Pamiętam jak dziś, jak pierwszy raz próbowałam sama zatankować. Elegancko podjechałam na stację benzynową, wysiadam, biorę wąż z dystrybutora i on coś nie chce współpracować. Ciągnę i ciągnę bo jest za krótki, benzyna zaczyna wypływać z rury, bo przez przypadek duszę zwolnienie blokady i dostaję oczu jak pięć złotych. Paliwo mam na butach i spodniach. Tragedia. Na to wszystko wychodzi pan z obsługi stacji i pyta z uśmieszkiem czy pomóc. No raczej. Potem czuję się jak blondyna u mechanika samochodowego, a miało być tak dobrze. Jeszcze jako młody kierowca, to właściwie była moja pierwsza, dłuższa jazda samochodem. Wracałam z drugiego końca miasta, już mocno wieczorową porą. Nagle patrzę w tylne lusterko, za mną jedzie policja. Tak się zdenerwowałam, mimo regulaminowej prędkości, że z tego wszystkiego stwierdziłam że zjadę im z drogi i wjadę na drugi pas. Włączyłam migacz, zamknęłam oczy i jadę. Oni postanowili zrobić